Despre noi si despre filozofia noastra

produsele dumneavoastra

dezvoltarea produselor

termenul de valabilitate

standarde de produs

evaluarea ambalarii

procesele fabricii alimentare

haccp & food safety

calitatea alimentului

managementul mediului

servicii de auditare

biosecuritate

optmizarea randamentului

reingineria produselor

resursele umane

optimizarea productivitatii

planul beneficiilor

securitatea muncii

ergonomia muncii

organigrama optima

achizitie know-how

instrumente manageriale

softul de control

indicatorul de eficienta

planul de mentenanta

controlul costurilor

solutii pentru afacere

construirea unei fabrici

oportunitati financiare

t.o.p. in fabrica de alimente

filozofia t.o.p.

auditul t.o.p.

noutati in industrie

prima pagina

 

Calitatea alimentului

Indiferent daca conduceti o companie locala sau internationala, clientii d-voastra se asteapta ca produsele sau serviciile sa corespunda unor standarde.
Certificarea ISO a companiei ii ajuta pe clienti sa considere mai putin riscanta decizia de a incheia cu d-voastra o afacere, pentru ca ei stiu in acest caz, ca produsele tale corespund unor standarde relevante.
Standardele internationale furnizeaza un cadru de referinta , o limba de conversatie tehnologica comuna intre furnizori si clientii lor.
Iata care sunt avantajele implementarii ISO pentru afacerea d-voastra:
Produsele sau serviciile furnizate de companie sunt definite cu toate specificatiile si caracteristicile lor.
Procesele sunt evaluate, standardizate si explicate persoaneler care lucreaza in companie.
Instruirea noilor angajati este mult mai usoara si procesul de recrutare mult mai eficient.
Este posibila inregistrarea si stocarea tuturor tipurilor de neconformitati precum si aplicarea de corectii si actiuni corective pentru rezolvarea acestora.
Problemele sunt identificate mult mai repede iar solutiile sau rezultatele sunt imbunatatite.
Creste satisfactia clientilor si face mai usoara decizia lor de a cumpara sau de a face o afacere cu d-voastra.
Face posibila intelegerea nevoilor clientilor
Imbunatateste perceptia si imaginea companiei .
Imbunatateste cunostintele angajatilor precum si preocuparea lor

Administrarea alimentului, fie ca este facuta in productie, procesare sau servicii, implica tehnologii cu diferite grade de sofisticare. Ritmul accelerat de aparitie al unor produse din ce in ce mai sofisticate si mai competitive necesita pe langa managementul calitatii si managementul sigurantei alimentului .
Iata de ce , pasul curent pe plan international in asigurarea calitatii in industria alimentara este reprezentat de un sistem integrat al calitatii si sigurantei produsului, ca nou instrument ce imbunatateste actualul sistem de control al calitatii. Aceste standarde specifice industiei alimentare integreaza sistemul HACCP intr-un sistem de management al calitatii bazat pe ISO 9001:2000 .
Mai mult de atat, acest sistem de management de succes acoperit de ISO 9001 :2000, implementat in mare masura in toate sectoarele industriei alimentare, este extins in ultima vreme cu ISO 22000 care este proiectat sa fie complet compatibil cu ISO 9001 : 2000. Daca deja ati certificat ISO 9001, va fi foarte usor sa extindeti certificarea cu ISO 22000.
Deoarece ISO 22000 si ISO 14001 au structuri similare este posibila combinarea celor doua standarde in dezvoltarea unui sistem integrat.
Avantajele unui sistem integrat pot fi concentrate in urmatoarele idei:
> Impiedica aparitia greselilor operationale si a defectelor prin identificarea lor timpurie ./ Faciliteaza luarea unor decizii pe baza unor date si inregistrari certe./ Ofera in cele din urma starea de zero toleranta la riscurile pentru sanatate si producerea unor boli
Reduce risipa si pierderile
Imbunatateste eficienta in procesele de munca iar prin aceasta reduce costul supervizarii si controleaza fluxul de productie
Minimalizeaza efectele nocive asupra mediului cauzate de activitatile sau produsele noastre Cu alte cuvinte , un sistem de management integrat poate deschide usile rezervate numai pentru furnizorii certificati
Pentru a sublinia in cuvinte simple drumul spre succes:
“SPUNE CEEA CE FACI” in Manualul calitatii
“FA CEEA CE SPUI” in Procesele sau Procedurile tale
“DOVEDESTE CEEA CE AI FACUT” prin audituri interne si externe